September Book haul

Wat een bookgeek altijd doet is boeken kopen en dat is ook precies wat ik gedaan heb! Dit is het lijstje boeken dat ik heb gekocht in september.

Leesfragment <em>Rode koningin</em> van Victoria Aveyard
Foto: Uitgeverij Cargo
Rode koningin (Red Queen) van Victoria Aveyard
Ik heb dit boek gekocht, omdat dat het volgende boek is dat wordt besproken bij de Hungry Readers van Boekhandel Stevens (Hoofddorp) en omdat ik het al heel lang wil lezen. Ondertussen heb ik dit boek al uit en ik zal zo snel mogelijk een recensie schrijven! Ik heb dit boek in het Engels gekocht, je kunt het hier bestellen. In het Nederlands kun je hier bestellen. 
Hier kun je mijn recensie lezen.







De 100. Dag 21
Foto: Blossom Books
Dag 21 - De 100 deel 2 (Day 21) van Kass Morgan
Dit boek was tijdelijk €12,50 en dat kon ik niet voorbij laten gaan. Laat staan dat de cover ge-wel-dig is. Dit boek heb ik ook al uitgelezen, een recensie volgt nog!
Het boek is te koop in het Nederlands en in het Engels
Hier kun je mijn recensie lezen.








Hopelijk heb ik volgende maand meer boeken, maar ik kan je alvast verzekeren dat ik in de winter meer boeken krijg/koop, want ik kan Sinterklaas en Kerst toch niet zomaar voorbij laten gaan?

Reacties

Populaire posts