Mijn fantastische voornemens van 2017

Ha. Ha. Ha. Want zoals ik al voorspeld had aan het begin van het jaar (nou ja, eigenlijk wíst ik het gewoon al) zijn bijna al mijn 'goede' voornemens mislukt. Daarom zie ik 'goede voornemens' ook meer als 'dingen die ik niet ga doen in het volgende jaar'. Laten we eens kijken naar mijn prachtige voornemens die ik aan het begin van dit jaar heb gemaakt en of die geslaagd zijn.

1. The Lord of the Rings lezen
Nope. Ik ben er nog niet eens aan begonnen. Het staat wel nog steeds op mijn nog-te-lezen-lijst, dus het komt nog. Ik heb wel It van Stephen King gelezen, dus ik kan in principe wel dikke boeken lezen. Daar ligt het niet aan. Of misschien wel een klein beetje?

2. Attack on Titan kijken (of anime in het algemeen)
Nope. Ik heb wel een aantal anime's gezien (Death Note, AJIN en Steins;Gate, bijvoorbeeld), maar nog steeds geen Attack on Titan. Ik wil het wel nog steeds zien, dus misschien volgend jaar?

3. Een verhaal voltooien
Nope. Ik ben niet eens verder dan honderd woorden gekomen. Ik weet het.

4. Honderd boeken lezen 
Dit is mijn enige voornemen die is gelukt en waarvan ik al had verwacht dat die zou lukken. Ik heb namelijk 144 boeken gelezen! Woehoe!

5. Meer filmpjes maken
Nope. Het waren er alleen maar acht en de laatste is van september. Wauw. Ik denk dat het voornamelijk komt doordat ik het steeds uitstel en dan op het laatst toch maar besluit om niets te filmen en dan besluit om er een blogpost te van maken, maar dat weer uitstel en er uiteindelijk helemaal niets is. Dat verklaart ook mijn afwezigheid op deze blog. Ik heb er wel zin in, maar mijn uitstellerij heeft meer in handen dan ik...

Zijn jouw voornemens geslaagd?

Reacties

Populaire posts