Vijf redenen waarom je Ik Geef Je de Zon moet lezen

Tot nu toe heb ik vooral book hauls op mijn YouTube-kanaal geplaatst. Al een tijdje zat ik te denken of ik geen andere filmpjes moest uploaden. Nadat ik op een van mijn blogposts een reactie kreeg of over mijn kanaal werd mijn vraag beantwoord: ik moest en zou meer filmpjes moeten plaatsen. Dat heb ik ook gedaan, in de vorm van een filmpje waarin ik maar één boek aanraad.


Natuurlijk moest ik beginnen met mijn lievelingsboek!

Hier gaat Ik Geef Je de Zon over:

Jude en haar tweelingbroer Noah zijn op hun dertiende onafscheidelijk, ondanks hun uiteenlopende karakters. Noah is introvert, tekent de hele dag en is in stilte verliefd op de buurjongen, terwijl Jude van de rotsen in zee springt, knalrode lippenstift draagt en genoeg praat voor hen allebei. Maar na een tragische gebeurtenis groeien Noah en Jude steeds meer uit elkaar. Drie jaar later spreken ze elkaar amper nog en lijkt hun band onherstelbaar beschadigd. Dan ontmoet Jude een eigenwijze jongen, die haar voorstelt aan iemand die haar hele leven (en dat van Noah) opnieuw omgooit.

Wat Noah en Jude zich niet realiseren is dat ze allebei maar de helft van het verhaal kennen, en dat hun wereld pas weer compleet zal zijn als ze elkaar terug weten te vinden.

Heb jij Ik Geef Je de Zon gelezen?

Reacties

Populaire posts