Dingen in december waar ik me op verheug

December is de maand van Sinterklaas en Kerst, dus je zou verwachten dat er veel boeken verschijnen, maar dat is vreemd genoeg niet het geval. Bij de Nederlandse boeken kan ik niets vinden en ook bij de Engels is er nauwelijks iets. Veel evenementen zijn er ook niet, behalve de kerstbox van Celebrate Books. Maar Sinterklaas en Kerst betekent veel cadeau's, dus we kunnen ons even focussen op de boeken die al zijn verschenen en niet op de boeken die gaan verschijnen. 2017 belooft een druk jaar te worden (nieuwe boeken van Jandy Nelson, Cassandra Clare, Rick Riordan, Veronica Roth en een heleboel anderen!), dus sparen maar!

Boeken

In december komen heel weinig boeken uit. Echt abnormaal weinig. Bijna niets in het Nederlands, een paar in het Engels... Hier zijn de boeken die ik graag wil lezen. Let er wel op dat sommige boeken vervolgdelen zijn in een serie waarvan ik de eerdere delen nog niet van heb gelezen. En voor het gemak heb ik alle boeken gelinkt naar hun Goodreads- of Hebban-pagina.

2336726128529955300786492942048131327084

Evenementen

Auteursbezoek Thomas Olde Heuvelt boekhandel Stevens - 9 december
Thomas Olde Heuvelt, de auteur van Hex bezoekt (volgens een bericht op Facebook, via de boekhandel heb ik nog niets gehoord) op 9 december boekhandel Stevens en daar wil ik natuurlijk bij zijn! Of dat ook daadwerkelijk gaat lukken weet ik niet, maar het staat in mijn agenda!

Overig

In Utrecht is onlangs een Harry Potter pop-up store geopend en daar wil ik uiteraard heen! Net zoals het auteursbezoek weet ik niet zeker of dit gaat lukken, maar als dat wel zo is ga ik er met een vriendin heen!

Waar verheug jij je op in december?

Reacties

Populaire posts