Recap juli

Ik heb deze maand helemaal niet bijgehouden wat er allemaal is gebeurd (ik weet dat ik heel weinig school had en heel veel boeken heb gelezen, dus ik herinner bijna niets meer), maar dit heb ik kunnen onthouden.

Rain van The Script en aankondiging Freedom Child



Ik weet nog dat ik op een dag naar YouTube ging en opeens zag dat The Script iets had geĆ¼pload op hun kanaal. Hoewel ik nog niet echt weet wat ik moet vinden van de nieuwe stijl van deze band (het lijkt alsof iedereen nu iets elektronisch gebruikt in hun muziek) ben ik wel enthousiast, want jee! Nieuwe muziek! Een minpunt is wel dat ik dan weer een album kan toevoegen aan mijn verlanglijst en die groeit ook al enorm als er helemaal niets nieuws verschijnt.

Goodbye van Echosmith



Precies op de dag dat Rain uitkwam, verscheen Goodbye van Echosmith. Nog meer albums om toe te voegen aan mijn verlanglijst. *zucht*
En ook bij deze band is er iets elektronisch toegevoegd. Is elektronische muziek nu hip of zo? Goodbye is in ieder geval leuk. Ik ben benieuwd naar de rest.

Sherlock seizoen 4 staat op Netflix

In januari zag ik het al op tv, maar nu kun je het vierde seizoen van Sherlock ook op Netflix zien!

Nieuwe Harry Potter boeken!


3561353335704107

Bloomsbury maakte onlangs bekend dat er twee nieuwe Harry Potter-boeken zullen verschijnen in oktober. Deze boeken hebben te maken met een expositie die dan begint in de British Library over de geschiedenis van magie in de wereld van Harry Potter. Ik begrijp nog niet echt wat het verschil is tussen deze twee boeken. Nou ja, ik weet dat de blauwe voor kinderen bedoeld is, maar is hetgeen wat daarin staat vergelijkbaar met de versie van de feniks of zijn ze helemaal anders? Ik denk dat we moeten wachten om daar achter te komen.

Body Worlds

Ik ging met een vriendin naar Amsterdam toe en we besloten om de trip te beginnen met een bezoek aan Body Worlds. Hier waren we beiden nog nooit geweest, dus waren we benieuwd hoe het zou zijn. Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld was. Het is vergelijkbaar met Corpus (die ik trouwens nog leuker dan Body Worlds vond, terwijl ik die ook al niet echt geweldig vond) en je leert over het menselijk lichaam, maar in plaats van illustraties zie je alles in het echt. Ik heb niet echt iets geleerd die dag, maar ik weet nu wel dat ik er niet meer heen hoef. Verder heb ik allemaal boekhandels bezocht, dus dat was wel leuk.

Harry Potter Expo

Zondag ging ik met een andere vriendin naar de Harry Potter Expo in Utrecht. Hier wilde ik niet zozeer heen omdat ik The Making of Harry Potter al had gezien, maar die vriendin niet dus kon ik het niet weigeren. Uiteindelijk was het wel leuk, al was het niet zo groot en duurde het even voordat ik echt 'in' de expo kwam. Ik begon er pas van genieten toen ik al bij de Dooddoeners en het Verboden Bos was. De winkel was erg duur, maar ik vond er twee CD's voor een redelijke prijs.

Nieuwe It-trailer



Gisteren zag ik op IMDb dat er een nieuwe trailer van It was, een film die ik heel graag wil zien. In maart kwam de eerste trailer uit, die ik erg grappig vond, dus toen ik deze trailer keek schrok ik heel erg. Niet alleen dat het niet meer grappig was, maar ook omdat het eng was. (Wat ook kon komen doordat ik alleen thuis was toen ik het keek.) Ik wil de film 

Wat heb jij in juli gedaan?

Reacties

Populaire posts