Veronica Roth naar Hoofddorp!

Gisteren maakte Boekhandel Stevens bekend dat Veronica Roth niet alleen naar Tilburg ging, maar ook naar Hoofddorp! Dit maakte mij blij en trots op de boekhandel, want Lisa Snijders is gewoon de beste boekverkoper ooit. Echt. Ooit.

Voor de mensen die niet weten wie deze dame is, Veronica Roth is de schrijfster van Inwijding, beter bekend onder de naam Divergent, en de vervolgen Opstand (Insurgent), Samensmelting (Allegiant) en Four. Deze boeken (Divergent en Insurgent) zijn succesvol verfilmd en nu zijn de makers bezig met Allegiant, waar ik de trailer van heb gezien en er niet zo blij mee ben, maar dat is weer een ander verhaal. Laten we kijken hoe Boekhandel Stevens te werk ging.

Ergens in de middag (of was het ochtend?) werd een mail gestuurd naar de mensen die geabonneerd waren aan de Young Adult-nieuwsbrief dat Veronica Roth naar Hoofddorp zou komen op 4 december. De kaartverkoop zou om 20:00 zijn. Natuurlijk raakte iederen opgewonden die deze brief las en wilde onmiddelijk een kaartje kopen, wat nog niet kon, omdat het nog geen acht uur was.

Whatsapp: Helemaal enthousiast, gek geworden van ongeloof.
Facebook: Even erg.
Instagram: Geen idee. Niets gezien.
Twitter: Heb ik niet.
YouTube: Ehh...

20:00
Huppekee. Om stipt 20:00 stond de link naar de kaartverkoop voor de signeersessie van Veronica Roth op de Facebookpagina van Boekhandel Stevens. Er werd er enthousiast op geklikt en kaarten gekocht. Ik heb er nu twee, want mijn zusje wil ook mee. Natuurlijk was ik trots dat ik een familielid had overgehaald naar de YA-wereld.

En nu kunnen we alleen maar wachten. Tot 4 december. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.


Reacties

Populaire posts