Recensie: Snervous Tyler Oakley

Titel: Snervous Tyler Oakley
Regisseur: Amy Rice
Bevat: Tyler Oakley, Korey Kuhl, Vinny Grosso
Genre: Documentary
Verschenen: 11 december 2015
Duur: 82 minuten
Cijfer: 7,0 of 4/5 sterren

After eight years of sharing snippets of his life online, see the intimate truth of Tyler Oakley's relationship with family, followers and fame on his sold out international tour.
(IMDb.com)

Een fan van documentaires ben ik niet, maar toen ik zag dat Snervous Tyler Oakley op Netflix stond, moest ik het wel kijken. Een fan van Tyler Oakley ben ik ook niet, al kijk ik soms wel naar zijn filmpjes, maar een fan van YouTube ben ik wél, dus zo haalde ik mijzelf over om op de play-knop te drukken.

Snervous geeft je een kijkje in het leven van Tyler Oakley, een van de bekendste YouTubers in de wereld. Zo volg je hem bijvoorbeeld op zijn tour en het maken van zijn boek, en ontdek je het fijne om een YouTuber te zijn, maar ook de nadelen, zoals hordes fans die achter je nazitten, die je privacy schenden.

Deze documentaire geeft je niet alleen informatie over Tyler zelf, maar ook over het leven van een bekende YouTuber. En geloof me, dat is geen pretje (het leven, bedoel ik).

Maar dit is niet het enige wat Snervous verteld. Het laat zien dat je jezelf mag horen te zijn, of je LGBT+ ben of niet.

Snervous is een documentaire niet alleen bedoeld voor zijn fans, maar voor iedereen. Zelfs al heb je nog nooit zijn filmpjes gezien, deze documentaire gaat dus niet alleen over hém.

Ik raad deze documtaire aan. Het duurt één, niet lang en twee, het heeft een boodschap die iedereen wel aanspreekt. Daarnaast is het ook uitstekend iets voor Tyler Oakley-fans, dus kijken maar!

Heb jij Snervous Tyler Oakley gezien?

Reacties

Populaire posts