December Book Haul

Deze maand heb ik acht boeken binnengekregen. Acht! Om eerst even iets duidelijk te maken, ik heb ze niet allemaal gekocht. Drie heb ik namelijk gewonnen via winacties en drie heb ik gekregen bij de feestdagen.


Foto: Harper Collins
Losgelaten (Emancipated) van M.G. Reyes
Dit boek heb ik gewonnen via een winactie op de Facebookpagina van de Nederlandse Harper Collins Young Adult. Ondertussen heb ik het ook gelezen. Mijn recensie vind je hier.



Foto: Unieboek spectrum
De recht van de sterkste (Quest for Justice) van Sean Fay Wolfe

Dit boek heb ik gewonnen via een winactie op Hebban.nl. Veel weet ik er niet over, maar wel dat het over Minecraft gaat. Of ik het leuk ga vinden? Geen idee.


De hemel begint bij je voeten
Foto: Blossom Books
De Hemel Begint Bij Je Voeten (The Sky is Everywhere) van Jandy Nelson
Dit is het laatste jaar dat mijn zusje op de basisschool zit en hebben we dus besloten om voor het laatst Sinterklaas te vieren. Daarbij heb ik dit boek gekregen. Top!
Jandy Nelson is één van mijn favoriete schrijvers en dit boek had ik nog niet gelezen, dus wat kon ik anders doen dan dit boek vragen?


Star Wars trilogie - James Kahn
Foto: Luitingh-Sijthoff
Star Wars Trilogie (Star Wars Trilogy) van George Lucas en anderen
Toen ik zag dat dit boek maar 12,50 euro kostte, kon ik niets anders doen dan het te kopen. Dit is een bundel van A New Hope, The Empire Strikes Back en Return of the Jedi. Ik ben hier net in begonnen en ik kan niets anders zeggen dan dat het geweldig is.


Foto: Uitgeverij Moon
Hush, Hush (Hush, Hush) van Becca Fitzpatrick
Ik heb deze maand echt iets met winacties. Ik heb namelijk dit boek gewonnen op Hebban.nl, voor de YA Leesclub. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik heb namelijk een hekel aan boeken over engelen.


Foto: Penguin
Het Bunkerdagboek (The Bunker Diary) van Kevin Brooks
Het komt niet vaak voor dat ik twee boeken in een maand koop, maar deze maand heb ik ook The Bunker Diary gekocht, vanwege de leesclub van Boekhandel Stevens. Dit is namelijk het volgende boek dat ze gaan bespreken!

Silber. Het eerste boek der dromen
Foto: Blossom Books
Silber. Het eerste boek der dromen. (Silber. Das erste Buch der Träume) van Kerstin Gier
Dit boek heb ik voor kerst gekregen. Waarom? Het kostte tijdelijk maar 12,50 en die kans kon ik niet laten liggen. De cover is super mooi en het verhaal is ook leuk, dus waarom niet?



Silber. Het tweede boek der dromen
Foto: Blossom Books
Silber. Het tweede boek der dromen. (Silber. Das zweite Buch der Träume) van Kerstin Gier
Dit boek kostte ook tijdelijk 12,50 en heb ik ook voor kerst gekregen. De redenen zijn hetzelfde als die van Silber. Het eerste boek der dromen.

Welke boeken heb jij deze maand gekocht of gekregen?

Reacties

Populaire posts