November Book Haul

Heb ik veel boeken gekocht in november? Nee. Ik heb maar één boek kunnen toevoegen aan mijn boekenkast. Ondanks dat ik maar één boek heb gekocht, is het wel een geweldig goed boek, dus dat compenseert mijn teleurstelling van de gehalte boeken die ik in november heb kunnen bemachtigen.

De Kraaien. List en Leugens
Foto: Blossom Books
List en Leugens (Six of Crows) van Leigh Bardugo
Dit is het boek dat ik in november heb gekocht. De cover sprak mij toen ik het zag onmiddelijk aan. Ik móést het hebben! Daarom heb ik het gekocht. Ik kon niet langer wachten.
Ik heb wel de Engels editie gekocht. Niet dat de Nederlandse niet goed is, maar ik vond de Engelse toch een beetje mooier.
Bij de limited edition (Nederlands) is het papier zwart op snee. Dat is bij alle Engelse edities zo.
Het boek kost in het Nederlands op dit moment 19,99 euro, wat volgend jaar 22,00 wordt. De limited edition kost 25,00 euro en die is ook echt limited!
De Grisha-trilogie heb ik al gelezen, dus dit boek kon niet niet binnen mijn handbereik zijn. Ik heb het ondertussen ook al gelezen. Een recensie is onderweg!

Dit was alles wat ik deze maand heb kunnen krijgen. Volgende maand (nu, december) heb ik in ieder geval meer dan vier boeken!

Reacties

Populaire posts