Hebban Young Adult Leesclub: Hush, Hush "Tijdens het lezen"

Foto: Uitgeverij Moon

Vrolijk kerstfeest allemaal! Zoals ik eerder heb gezegd, doe ik mee met de twaalfde Young Adult Leesclub van Hebban. Deze keer heb ik een update van wat ik dacht tijdens het lezen van Hush, Hush van Becca Fitzpatrick. Ondertussen heb ik het boek al uit, maar dit is wat ik er toen van vond.

Op dit moment ben ik op bladzijde 152 en ik moet zeggen dat het boek heel vlot leest. Toch vind ik dat het boek niet echt goed is geschreven. De schrijfstijl is zeg maar te makkelijk, wat er voor zorgt dat je het vlot leest, maar geen mooie schrijfstijl heeft zoals de boeken van Jandy Nelson of Tahereh Mafi en waardoor ik ook geen mooie quotes kan vinden, omdat er geen zinnen geformuleerd worden waarbij je denkt: Wow! Dat is een mooie zin! Die kan ik uitprinten en in mijn kamer hangen!

Eerder verschenen op Hebban.nl.

Reacties

Populaire posts