Celebrate Books #1 Fandom

Deze maand was het zover: Celebrate Books verstuurde de april-box! Het eerste thema was Fandom.
Voor de mensen die Celebrate Books nog niet kennen: Celebrate Books is dé Nederlandse YA-boekenbox. Om de paar maanden staat een box gepland met een bepaald thema. Het eerste thema was dus fandom, de tweede Reaching for the Stars (waarschijnlijk iets met de ruimte). In de box zit een boek met een aantal goodies die allen iets met het thema te maken hebben. En dit allemaal voor 29,95 euro!

Als bookgeek móést ik de eerste box bestellen, dus dat heb ik gedaan. En toen filmde ik een unboxing.


Ik ben heel erg blij met deze box. Genieten zal ik zeker doen. En raad ik Celebrate Books aan? Ja! Het is misschien wel een beetje prijzig, maar het is het wel waard, als ik kijk naar wat ik allemaal heb gekregen (eigenlijk gekocht).

Heb jij de eerste box van Celebrate Books besteld? En ga je de tweede bestellen?

Reacties

Populaire posts