NaNoWriMo 2015!

National Novel Writing Month is weer begonnen! Het principe is dat je probeert 50.000 woorden in 30 dagen (november) te schrijven. Als je dat is gelukt heb je gewonnen!

Veel schrijvers hebben hun boeken geschreven met NaNoWriMo, bijvoorbeeld Marissa Meyer, van Cinder.

Ga ik dit jaar meedoen? Ja! Daarom schrijf ik deze blogspost. Duh!

Of ik 50.000 woorden ga halen? Ik denk het niet. Nee, ik ben er zeker van dat ik het niet ga halen. Ik ben er niet intensief mee bezig. Meestal schrijf ik de eerste drie dagen intensief aan het verhaal en daarna vergeet. En daarmee bedoel ik ook dat ik het letterlijk vergeet. Of ik weet het wel, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Dan heb ik het te druk met school of met andere dingen.

Voor de mensen die wel intensief aan NaNoWriMo meedoen: Veel succes!

Reacties

Populaire posts