Populaire series die ik nog niet heb gelezen. Oeps. Deel 2

Jee!! Nog meer sereis die ik niet heb gelezen! Hier laat ik je een deel van mijn Nog-te-lezen-stapel zien.

5. De Belevenissen van een Muurbloem (The Perks of Being a Wallflower) van Stephen Chbosky.
Ik heb de film gezien en weer regel nummer 1 van de boekenwereld overtreden (net zoals bij De Labyrintrenner). Reden nummer 1 was Emma Watson en Logan Lerman. Het boek is bij mij een twijfelgeval. Ik wil het lezen, maar heb er ook niet echt veel zin in. Het staat wel op mijn Nog-te-lezen-stapel, dus als je een grote fan bent van dit boek, wees gerust, ik ga het lezen. Ooit.

4. Aristotle and Dante discover the Secrets of the Universe van Benjamin Alire Saenz.
Geen idee waar dit boek over gaat, maar ik heb goede dingen erover gehoord en het heeft veel prijzen gewonnen. Kijk maar naar  al die stickers op de cover. Ging het niet over homoseksualiteit? In ieder geval, ik moet het lezen. En wel nu.

3. Artemis Fowl van Eoin Colfer.
Wat?! Ja... het spijt me. Ik heb deze serie nog nooit gelezen. Ik heb geen idee waar het over gaat en ik heb het eerste boek in mijn kast staan. Ik denk er gewoon nooit aan, dus vergeet ik steeds dat ik deel 1 thuis heb en ga ik in plaats van het lezen van dit boek een boek uit de bibliotheek lenen. Of koop ik een nieuw boek en lees ik die.

2. Water en Vuur (Fire and Flood) van Victoria Scott.
Och, ik ken al zoveel mensen die een grote fan zijn van dit boek en elke keer dat ze een boek aanraden, is het deze. Zoals bij de andere boeken: geen idee waar het over gaat, maar als zoveel mensen het een goed boek vinden, moet het toch wel goed zijn?

1. The Darkest Minds van Alexandra Bracken. 
Deze serie lijkt mij heel leuk. Speciale krachten zijn echt mijn ding. Ik ben namelijk een grote fan van X-men van Marvel, Vrees me van Tahereh Mafi en natuurlijk moet ik de Percy Jackson-serie van Rick Riordan niet vergeten. Wat? Die halfgoden hebben allen toch een eigen kracht? Percy over water, Jason over de lucht, Leo over vuur...
Ik hoop niet dat ik te hoge verwachtingen heb over dit boek, want dan word ik zeker teleurgesteld. En wil ik Never Fade niet meer lezen, terwijl ik dat juist heel graag wil, omdat dat boek de mooiste cover heeft van deze trilogie.

Reacties

Populaire posts