Populaire series die ik nog niet heb gelezen. Oeps. Deel 1

Iedereen heeft wel eens een populaire serie die hij/zij nog niet heeft gelezen. Dat heb ik ook. En dat is nogal beschamend, als je een groep mensen erover hoort praten en je graag mee wilt praten, maar niet kan, omdat je het boek nog niet hebt gelezen. Dus hier vijf series die ik heel graag wil lezen en nog niet heb gedaan.

5. The Lux series van Jennifer L. Armentrout.
Het enige dat ik weet is dat het over aliens gaat. Wil ik het lezen? Ja. (Anders staat het toch niet op deze lijst? Duh.) Hopelijk kan ik boek 1 scoren en het eindelijk beginnen te lezen.

4. De 5de Golf (The 5th Wave) van Rick Yancey.
Ik hoop dat ik dit boek kan lezen voordat de film in de bioscoop te zien is, omdat iedereen (klasgenoten, vrienden) die film gaat zien en erover gaat praten en ik eerst het boek wil lezen voordat ik de film zie. Trouwens, die klasgenoten kijken alleen maar de film en lezen niet het boek, maar dat is onbelangrijk.
Alweer aliens. Wat is er toch aan de hand met de aarde en al die planeten met buitenaardse wezens?

3. A Court of Thornes and Roses van Sarah J. Maas.
Ik houd van De Glazen Troon (Throne of Glass) en dat is ook de reden dat ik dit boek onmiddelijk moet lezen. Als het goed is, is dit boek een hertelling van Belle en het beest, maar dat weet ik niet 100% zeker. Als je de cover en de titel ziet, zul je denken dat het een hertelling is van Doornroosje, maar dat is fout. Het is Belle en het beest. Sarah J. Maas heeft een bijzondere schrijfstijl en dat ik denk ik ook een van de redenen dat De Glazen Troon zo populair is.

2. A Darker Shade of Magic van V.E. Schwab.
Urgh, nog een boek dat ik moet lezen! De grootste reden dat ik dit boek wil lezen is omdat het in Londen afspeelt en dat een van mijn favoriete steden is. Waarom kosten boeken toch zo veel geld en verdienen jongeren toch zo weinig??? De cover van dit boek is ook super mooi dus ik ben gebroken. Ik heb het boek nu nodig. Urgh!

1. De Labyrintrenner (The Maze Runner) van James Dashner.
Ja. Ik heb de film gezien voor ik het boek las. Het spijt me. Ik heb regel nummer 1 van de boekenwereld overtreden! Lees altijd het boek voordat je de film kijkt!
Ik heb dit boek nog steeds niet gelezen, ook al wil ik dat super graag. Mijn moeder is niet zo'n fan van de film dus mag ik het boek niet kopen. Hoe gemeen is dat!?

Ik ben er heel erg zeker van dat hier een deel 2 op gaat komen, dus veel plezier met wachten en trek je haren maar uit als je ziet welke series ik nog niet heb gelezen.

Reacties

Populaire posts