Op mijn verlanglijstje... Deel 2

In een eerdere post liet ik je vijf boeken zien die ik heel graag wilde lezen. Deze keer ga ik verder.
Om het even samen te vatten: ik zet hier vijf boeken neer die ik dit jaar moet en zal proberen te krijgen. Als een bookjunkie begrijp je het vast wel.

cover_Simon blauw
Foto: Blossom Books
Simon Vs. de Verwachtingen van de Rest van de Wereld (Simon Vs. the Homo Sapiens Agenda) van Becky Albertalli
Hoe vaak heb ik wel niet gehoord dat ik dit boek móét lezen? Super vaak. Een perfecte reden waarom ik dit boek moet kopen. Heb ik ook nog eens geluk dat Blossom Books, mijn favoriete uitgever, dit boek heeft vertaald, dus hoef ik niet eens meer te kiezen of ik de Nederlandse of originele versie wil! Wat ook heel erg leuk is is dat er twee verschillende covers komen. Een blauwe en een rode. Heb ik nog geluk ook! Ik heb namelijk een hekel aan rood, dus zal ik alles proberen te doen om aan de blauwe cover te komen.

26198165
Foto: Goodreads
Incriminated van M.G. Reyes
Ik heb Losgelaten in één ruk uitgelezen. Helaas kan ik niets anders doen dan wachten op het vervolg. Waar ik blij voor ben is dat het tweede boek net zo'n mooie cover heeft als het eerste boek. Nu nog maar wachten. Eerst op de release van de Engelse editie en dan nog op die van de Nederlandse (omdat ik deel één in het Nederlands heb)...


17378527
Foto: Goodreads
The Raven King van Maggie Stiefvater
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de cover van dit boek zag. Het was gewoon... onmenselijk mooi. Komt er ook nog bij dat het het laatste boek in de "The Raven Cycle" serie is en dat één van mijn favoriete series is. Als ik dit boek niet mag kopen... Je weet niet hoe boos je mij maakt. Als het verhaal toch tegenvalt, heb ik in ieder geval nog een mooie cover, maar het is Maggie Stiefvater en haar verhalen vallen nooit tegen. Haar schrijfstijl ook niet.

18743370
Foto: Goodreads
Front lines van Michael Grant
Ik heb het niet zo met die boeken die in de tweede wereldoorlog afspelen, maar ik ben een grote Michael Grant-fan, dus wil ik dit boek lezen. De cover vind ik niet echt mooi, maar het is wel stukken beter dan de originele Amerikaanse covers van de Gone serie. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen over dit boek. Wel dat ik Messenger of Fear of De Angstaanjager, zoals het in het Nederlands heet, nog niet heb gelezen. Foei, zeg ik dan.

20983362
Foto: Goodreads
Passenger van Alexandra Bracken
Ik heb nog nooit een boek van Alexandra Bracken gelezen en toch wil ik supergraag dit boek kopen. De samenvatting trekt mij aan, maar ook vooral de cover. Het is mij opgevallen dat alle boeken op dit lijstje blauw hebben. Kijk maar. Ik ga denk ik maar eerst The Darkest Minds lezen...

Reacties

Populaire posts