Op mijn verlanglijstje... Deel 4

In mijn eerdere posts liet ik je vijf boeken zien die ik heel graag wilde lezen. Deze keer ga ik verder. Om het even samen te vatten: ik zet hier vijf boeken neer die ik dit jaar moet en zal proberen te krijgen. Als een bookjunkie begrijp je het vast wel. Sinds deel 3 heb ik besloten om met een thema te werken, zodat de boeken niet allemaal verschillende genres hebben. Zo blijft het overzichtelijk.
Het thema van deel 4 is...

Best of YA


De Fixer (The Fixer) van Jennifer Lynn Barnes
Al deze boeken hebben stuk voor stuk een mooie cover, maar ik moet toegeven dat De Fixer een supermooie cover heeft. Kijk naar die kleuren! Geweldig. Ook klinkt het verhaal erg leuk, dus waarschijnlijk ga ik dit boek kopen als op YALFest.


The Cage (The Cage) van Megan Shepherd
Ik heb geen idee waar dit boek over gaat, dus kan ik ook niet zeggen of ik dit boek ook erg leuk zal vinden. Ik vind wel de cover erg bijzonder. O, ik heb wel gehoord dat de mensen in dit boek niet meer bovenaan het voedselketen staan, dus dat is ook een reden waarom ik dit boek wil lezen.


Deep Blue (Deep Blue) van Jennifer Donnelly
Ik heb dit boek geleend bij de bieb, dus het zal niet lang meer duren voordat ik dit boek kan lezen. De cover spreek mij heel erg aan. Het is blauw en dat is mijn lievelingskleur. Ik heb ook gehoord dat het vergeleken wordt met Percy Jackson en dat is één van mijn favoriete series, dus ik ben benieuwd!


Charisma (Charisma) van Jeanne Ryan
Toen ik de samenvatting las wist ik het meteen: ik wilde dit boek lezen. De cover is erg bijzonder. Het is namelijk niet letterlijk bedoeld, maar figuurlijk (denk ik dan): proefkonijnen. Boeken over medicijnen en onderzoek vind ik altijd erg leuk (bijvoorbeeld Project Persefone of Bzrk), dus ik denk dat ik dit boek ook wel leuk zal vinden.


Dwaaleiland (The Isle of the Lost) van Melissa de la Cruz
Descendants heb ik nog niet gezien, en ik weet eigenlijk niet of ik het wel wíl zien. Wat ik wel weet, is dat ik Dwaaleiland heel graag wil lezen. Het lijkt me heel cool dat dit boek over de kinderen van slechterikken gaat. Verder weet ik niet veel over het boek. Ik ben benieuwd!

Hier kun je de andere delen lezen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Heb jij Ã©Ã©n van deze boeken gelezen?

Reacties

Populaire posts