Mei Wrap-up

Ook mei was weer een maand waarin ik veel las (volgens mij lees ik nu iedere maand wel meer dan tien boeken). Sommige boeken had ik in een paar uur uit, bij anderen duurde het iets langer. Maar bijna allemaal hadden iets gemeen: het waren leuke boeken! Lees verder om te zien welke boeken ik deze maand heb verslonden.


47. Het Grote Misschien (Looking for Alaska) van John Green
5/5 Een John Green-fan noem ik mezelf niet, maar ik wil wel al zijn boeken hebben gelezen. Op dit moment lijkt het bijna gelukt te zijn. Let It Snow is namelijk het enige boek dat ik nog moet lezen, maar aangezien dit boek drie verhalen heeft van drie verschillende schrijvers, noem ik het niet echt zijn boek.
Eigenlijk is het wel ironisch dat ik eindig met Johns eerste boek. Mijn recensie kun je hier lezen.

48. Januari (January) van Audrey Carlan
3/5 Hebban had deze actie dat Januari gratis gedownload kon worden. Een gratis boek kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan! Ik ben niet zo'n fan (eigenlijk helemaal niet) van erotische verhalen, dus ik zal ook niet zeggen dat ik dit boek geweldig vond, want dat was het ook helemaal niet. De reden waarom ik dit boek toch las? Het had heel weinig pagina's.

49. De Klauw van Adrian Stone
5/5 Via Hebban won ik dit boek, om mee te doen aan de #hebbanbuzz. Dat was redelijk leuk, omdat De Klauw zelf ook een redelijk leuk boek was. Daarnaast was het ook mijn tweede high fantasy boek voor volwassenen dat ik ooit las, dus jee! Dit is mijn recensie.

50. Lola & de Boy Next Door (Lola and the Boy Next Door) van Stephanie Perkins
5/5 Nadat ik erg veel had genoten van Anna & de French Kiss, was ik een beetje bang dat ik dit boek minder leuk zou vinden (omdat ik er eenmaal minder goede dingen over heb gehoord). Toch was ik redelijk opgelucht dat Lola net zo leuk was als Anna (al is het verhaal van Anna toch leuker dan deze, maar qua koppel vind ik deze toch leuker). Mijn recensie is hier te lezen.

51. Silber: Het Derde Boek der Dromen (Silber: Das Dritte Buch der Träume) van Kerstin Gier
5/5 Deze maand heb ik maar één serie beëindigd en ben ik met meerdere gestart. Eindelijk kan ik vaarwel zeggen tegen Liv, Henry, Grayson en de rest. Aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant mis ik hen toch een beetje. Nou ja, wat ik over dit epische einde vond lees je hier.

52. Traveler (Traveler) van Arwen Elys Dayton
5/5 Ik ben een ontzettend grote fan van Seeker (en misschien ook de enige), dus Traveler kon ik niet lang ongelezen in mijn kast laten staan. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik dit boek uit had, maar het was het waard. Benieuwd? Lees mijn recensie hier.

53. De Appeltaart van Hoop (The Apple Tart of Hope) van Sarah Moore Fitzgerald
5/5 Ik had ontzettend goede dingen over dit boek gehoord, maar ook wat mindere dingen, dus ik wist niet of ik doet boek goed of slecht zou vinden. Aan mijn aantal sterren te zien is het goed. Waarom? Dat lees je hier.

54. Altijd Anders van Ingrid Kluvers
2/5 Over dit boek had ik al heel veel slechte dingen gehoord, dus ik verwachtte ook niet dat ik het leuk zou vinden. Het enige wat ik leuk vind aan dit boek is dat 2Cellos wordt genoemd. Wat ik er stom aan vind? Dat lees je in mijn recensie.

55. Schuilplaats (Shelter) van Harlan Coben
4/5 Een boek met een blurb van Rick Riordan trekt altijd mijn aandacht. Daarom besloot ik Schuilplaats te lezen, die - hoe verrassend - een blurb van Rick had! Verder had ik nog nooit gehoord van dit boek, dus redelijk onbekend met het verhaal begon ik het te lezen. Benieuwd wat ik er uiteindelijk van heb gevonden? Dat lees je hier.

56. The Prophecy of Shadows van Michelle Madow
4/5 Via het street team van Michelle Madow ontving ik het lees-exemplaar van dit boek, waarvan ik beloofde mijn recensie op Amazon te zetten. Dat was ik ook van plan, totdat ik ontdekte dat ik dat niet kon, omdat ik nog nooit iets via Amazon heb gekocht. Een account zonder aankopen is een account zonder recensies. Dus nu zit ik in een dilemma. Mijn recensie kon ik gelukkig wel gewoon op mijn eigen blog zetten, dus hier.

57. Schaduwliefde (Between Shades of Gray) van Ruta Sepetys
5/5 Omdat ik zoveel genoten had van Zout van de Zee besloot ik om Schaduwliefde ook te gaan lezen. En ik heb geen spijt! Mijn recensie is hier te vinden. 

58. Verliefd en Verloren van Lizzie van den Ham
3,5/5 Van Dutch Venture Publishing kreeg ik dit boek opgestuurd, dus begon ik het onmiddelijk te lezen. Normaal ben ik niet zo'n fan van chicklits. Nu wel? Dat lees je hier

59. Surf! (Kook) van Chris Vick
3,5/5 Van Hebban kreeg ik dit boek om mee te doen met de #hebbanbuzz. Het duurde wel een tijdje, maar ik heb het boek eindelijk uitgekregen. Wat ik van Surf! vind lees je hier

Ook heb ik een aantal films gekeken. Namelijk de derde Captain America film, de nieuwste X-Men en Ant-Man.

Captain America: Civil War kun je hier lezen.

X-Men: Apocalypse kun je hier lezen.

Ant-Man kun je hier lezen.

Welke boeken heb jij deze maand gelezen?

Reacties

  1. Wat heb je veel gelezen, knap zeg! Hoeveel ongelezen boeken heb je nog op je TBR :) ? Hoop binnenkort weer een keer een video op je YouTube kanaal te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Goodreads staat mijn TBR op 903 boeken... Oeps. En de boeken die ik onmiddelijk kan lezen zijn er rond de 20.
      Wat voor video's hoop je graag te zien?

      Verwijderen
    2. Haha dan heb je nog genoeg te lezen! :p hmm misschien wat je favoriete boeken of aanraders zijn, de Intimidating TBR tag? :D en misschien wat je leest of van plan bent om te lezen in de maand :) waar je jezelf het prettigst bij voelt natuurlijk! Ik vind je video's echt heel leuk en vind dat je veel meer volgers verdient :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts