Dingen in april waar ik me op verheug

Het is alweer een jaar geleden dat ik begon met 'Dingen in [maand] waar ik me op verheug'. Nee echt, de eerste die ik schreef was van april 2016. Wat is er ondertussen ontzettend veel gebeurd...
Ook deze maand zijn er een aantal dingen waar ik me op kan verheugen. Er is voornamelijk één ding waar ik al sinds 24 april 2016 naar uit kijk. Benieuwd wat dat is? Lees dan snel verder!

Boeken

In april komen heel veel boeken uit. In het Nederlands, Engels... Hier zijn de boeken die ik graag wil lezen. Let er wel op dat sommige boeken vervolgdelen zijn in een serie waarvan ik de eerdere delen nog niet van heb gelezen. En voor het gemak heb ik alle boeken gelinkt naar hun Goodreads- of Hebban-pagina.

In de voorste linieOverlevers 3 - De terugkeerHet geheugenboekOp mijn schoudersDe voordelen van onbeantwoorde liefdeMagisterium boek 3 De bronzen sleutel306538532531444731423196288213873016366130201136281167143025309129422134

Evenementen

YALFest - 23 april
Na een jaar wachten is het eindelijk tijd voor YALFest 2.0! Vorig jaar was ik erheen gegaan met een vriendin, maar aangezien we andere workshops hadden, konden we niet alles samen doen. Deze keer gaan we er weer heen, mét dezelfde masterclass, dus hopelijk wordt het dit keer super leuk. Daarnaast is het dit jaar in Aalsmeer, en dat is letterlijk op fietsafstand vanaf mijn huis, al hoop ik dat ik niet hoef te fietsen, want boeken zijn zwaar en fietsen en boeken gaan niet echt samen. Maar goed, ik ben er in ieder geval, dus misschien zie ik jullie wel!

Overig

Get Out - 20 april
Er komt een film uit die ik graag wil zien en dat is Get Out! Wel heb ik nog niemand gevonden die ook naar deze film wil, dus waarschijnlijk moet ik óf alleen (wat ik echt niet ga doen) óf ga ik helemaal niet en kijk ik het een keer thuis, als het te zien is op Netflix of zo.

En verder... Ehm... Celebrate Books-boxen? Alleen heb ik er geen gekocht. Misschien bezoeken de YALFest-auteurs nog boekhandels, dus dat misschien, al weet ik niet of ik er dan wel heen ga.

Waar verheug jij je op in april?

Reacties

  1. Enne, Disruptor van Arwen Elys Dayton moet er eigenlijk ook bij, maar ik heb even geen zin om deze post nog te veranderen. Tja, zo zit het leven in elkaar. :/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Defy the stars lijkt me echt awesome! Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts