December Wrap-up

Deze maand heb ik echt belabberd weinig boeken gelezen. Misschien kwam het door het feit dat ik de hele tijd op Netflix, YouTube en Instagram zat en ik geen zin had om te lezen. Misschien kwam het door het feit dat ik op dit moment een afschuwelijke obsessie heb met Dan & Phil. Of misschien... In ieder geval: ik heb nauwelijks iets gelezen en ontzettend veel gekeken. Daarnaast heb ik heel erg weinig geüpload, wat ik vreselijk vind van mijzelf.

134. Weg van Jowi Schmitz
4/5 Toen Hoogland & Van Klaveren (de uitgever van dit boek) vroeg of ik het wilde recenseren besloot ik 'ja' te zeggen en zo komen we hier. (Om heel eerlijk te zijn heb ik het niet echt met originele Nederlandse boeken, maar goed.) Mijn recensie kun je hier lezen.

135. Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay van J.K. Rowling
5/5 Ik ben een enorme Potterhead (al heb ik Quidditch Through the Ages nog nooit gelezen), dus het script van de film Fantastic Beasts and Where to Find Them moest ik uiteraard lezen. Maar is dit mooie goud/blauwe boek het waard om gelezen te worden? Dat lees je hier.

136. Geek Girl Pakt Uit! (All Wrapped Up) van Holly Smale
4/5 Om alvast in de kerstsfeer te komen las ik Pakt Uit!, een novelle in de Geek Girl-serie. Een super grote fan ben ik niet van deze serie, dus erg enthousiast om dit verhaal te lezen was ik eigenlijk ook niet... Dit is in ieder geval mijn recensie.

137. Hex (Hex) van Thomas Olde Heuvelt
5/5 Omdat Thomas Olde Heuvelt naar boekhandel Stevens ging, wilde ik daar per se aanwezig zijn, maar omdat het een auteursbezoek was, moest ik natuurlijk zijn boek kopen! Dat heb ik ook gedaan en heb ik het zo snel mogelijk gelezen (helaas had ik het niet uitgekregen). Mijn recensie kun je hier lezen.

138. Sterrenstof (Our Chemical Hearts) van Krystal Sutherland
4/5 In de bibliotheek zag ik Sterrenstof liggen en omdat dit boek toevallig bij de 7 Days Reading Challenge op Hebban hoort, besloot ik het te lenen en te lezen. Was het een geweldig boek? Mwah... Lees hier waarom.

139. The Tell-Tale Heart van Edgar Allan Poe
4/5 Tijdens een les Engels (op school) lazen we dit verhaal en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het toe kan voegen op mijn gelezen-lijst. Net zoals The Black Cat is dit verhaal donker, vreemd en gruwelijk, maar toch heel origineel. Hoewel ik niet denk dat ik automatisch Edgar Allan Poe ga lezen (misschien wel voor zijn detectives), heb ik toch erg 'genoten' van The Tell-Tale Heart. Een bijzonder verhaal!

140. Huis van Glas (Life in a Fishbowl) van Len Vlahos
5/5 Van uitgeverij Karakter mocht ik Huis van Glas lezen, een origineel, bijzonder en mooi boek. Het is nog niet uit in het Nederlands of Engels, maar als het in de winkels ligt, zou ik het zo snel mogelijk oppakken, want die geweldigheid... Och... geniaal. Dit is mijn recensie.

Zootopia kun je hier lezen.

The Imitation Game kun je hier lezen.

Molière kun je hier lezen.

Oliver Twist kun je hier lezen.

Jennifer's Body kun je hier lezen.

The Perks of Being a Wallflower kun je hier lezen.

The Golden Child kun je hier lezen.

Why Him? kun je hier lezen.

Whiplash kun je hier lezen.

Ghost kun je hier lezen.

Star Wars Episode VI: Return of the Jedi kun je hier lezen.

Star Wars Episode VII: The Force Awakens kun je hier lezen.

Home Alone kun je hier lezen.

Now You See Me kun je hier lezen.

Pretty Woman kun je hier lezen.

Rogue One: A Star Wars Story kun je hier lezen.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows kun je hier lezen.

Stand By Me kun je hier lezen.

The Breakfast Club kun je hier lezen.

Sixteen Candles kun je hier lezen.

Wat heb jij in december gelezen?

Reacties

Populaire posts