Twenty Øne Piløts Tag

Een tijdje geleden deed ik de Panic! at the Disco-tag, omdat hij (of is het nou 'ze'?) opgetreden had(den) in de Heineken Music Hall. Precies één dag na dit concert, trad Twenty Øne Piløts op, ook in de HMH. En toevallig ben ik ook een fan van deze band en toevallig is hier ook een tag van, dus waarom zou ik het niet doen?


1.Stressed Out - What is a popular book that you have wanted to read for a long time that everyone has been talking about?

Ik wil super graag A Darker Shade of Magic van V.E. Schwab lezen! Nou ja, eigenlijk alle boeken van deze schrijfster. Maar vooral dit boek, omdat het één, afspeelt in Londen, mijn lievelingsstad, twee, een Fantasy-boek is, en drie, omdat de cover ontzettend mooi is!



2.Car Radio - Name a book that contained issues you felt you connected to on a personal level.

Ik heb niet echt veel boeken gelezen waarbij ik echt mezelf voorstelde als een personage (en als die er wel zijn, zijn het van die boeken als De Appeltaart van Hoop, of Harry Potter and the Cursed Child), maar een boek met een situatie waarin ik mij zou kunnen bevinden is Kindred Spirits van Rainbow Rowell (ja, ik weet dat ik dit boek ook al heb genoemd in de P!atD-tag). Ik ben een fan van Star Wars en een geek, dus ik zou daar wel kunnen zitten, in de rij. Van drie mensen.



3.Ride - Name a book that you wanted to never end.

Er zijn talloze boeken waarvan ik wilde dat ze nooit eindigden, maar eentje waar ik echt van hoop dat er iets extras over wordt geschreven (maar eigenlijk ook weer niet, want stel als het einde anders is dan ik het wil?) is Vertrouw Me van Tahereh Mafi. Dit boek eindigde te abrupt en ik wil meer!



4.Holding on to You - What is a book/series that you have loved since your childhood?

Harry Potter, duh!



5.Tear in my Heart - Name a book that made you feel all the emotions.

Hoewel ik veel boeken van Cassandra Clare niet super geweldig vind, heeft Lady Midnight een bijzonder plekje in mijn hart. Dit boek heeft mij laten lachen, huilen, haten... Kortom, alle emoties die je krijgt bij het lezen van een boek.



6.Fairly Local - What is your personal favourite underground book/series?

Een serie waar ik bijna niets over hoor, maar die wel heel goed is, is Losgelaten van M.G. Reyes (de serie heet eigenlijk Venice Beach) en op dit moment zijn de eerste twee boeken verschenen (boek 3 komt volgend jaar uit). Kom op, ze zijn vertaald in het Nederlands! Waarom hoor ik niemand erover praten? Ik ben verdrietig...



7.Ode to Sleep - Name a book that was full of twists and turns and kept you on the edge of your seat.

Ooit een boek gelezen van Michael Grant? Nee? Ik verzeker je, zijn boeken zijn de Young Adult-versies van A Song of Ice and Fire van George R.R. Martin (oftewel de schrijver van (AGame of Thrones). Op dit moment is er nog geen boek geweest (naast Eve & Adam, maar die is met Katherine Applegate geschreven) waarin geen van mijn favoriete personages zijn doodgegaan. Jep. Zielig, hè? Dus ja, ik kon niet stoppen met lezen en hopen dat mijn favoriete personages een keertje níét zouden doodgaan.



8.Goner - What is a book character that you fell in love with from the beginning?

Lockwood van Lockwood & Co. van Jonathan Stroud. Al vanaf pagina één wist ik dat hij mijn favoriet zou worden, en zo is hij altijd al gebleven. Een geweldige personage. Ach Lockwood, hopelijk gebeuren er niet nog meer vreselijke dingen in je leven...



9.Migraine - What is one book that gave you a headache to read?

Vlinder uit Cocon van Sara Knockaert, omdat dit boek belabbert slecht was. Niet gemeen bedoeld of zo, maar serieus, dit boek was echt vreselijk, zó vreselijk dat ik gewoon de hele tijd zat te 'face palmen'. En de dialogen... Urgh, ik krijg er nu al hoofdpijn van als ik er alleen maar aan denk.



10. We Don’t Believe What’s On TV - What is a book that you love that most people seem to hate?

Seeker van Arwen Elys Dayton. Bijna iedereen die ik ken die ooit dit boek heeft gelezen, heeft het niet uitgelezen, omdat ze het te saai en te langdradig vonden. En ik? Ik vond het geweldig, spannend en ontzettend interessant. Mensen, lees dit boek en houd er van. Oké, dat laatste hoeft niet per se, maar alsjeblieft?

Het originele filmpje kun je hier zien. Ik tag Celine van Celine SP

Ben jij fan van Twenty One Pilots?

Reacties

  1. Dank je wel voor het taggen! Ik ga proberen hem zo snel mogelijk in te vullen, maar dat kan ik je niet beloven...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts