Update: NaNoWriMo 2015!

Zoals je misschien in mijn eerdere post van NaNoWriMo hebt kunnen lezen, was ik hier heel erg enthousiast over, maar maakte ik ook duidelijk dat de kans groot was dat ik de 50.000 niet ging halen. Dat klopt. Ik kwam niet eens op de helft.

Mijn precieze aantal woorden dat ik behaalde was 22.332. Ik heb gefaald.

Laat ik je even duidelijk maken hoe dit allemaal is gekomen. In week één had ik al een beetje het gevoel dat er iets ergs ging gebeuren. Iets dat met NaNoWriMo te maken had. Mijn voorgevoel klopte.
In week twee van november had ik het superdruk. Ik moest in één week twéé keer optreden, in de avond, waarvan eentje tot elf uur in de avond duurde en de ander tot één uur in de ochtend. Ik had besloten om elke keer voor ik ging slapen een beetje te schrijven, wat betekende dat ik op die twee dagen niet kon schrijven en daardoor een achterstand liep.
De eerste gemiste dag haalde ik makkelijk in, maar de tweede? Ik heb daarna niet één keer meer aan mijn verhaal zitten schrijven. Oeps. Volgende keer beter.


Reacties

Populaire posts