TV-series die ik op dit moment kijk

Ik ben niet zo een persoon die in één dag een seizoen kijkt van een tv-serie. Ik kan dat niet. Ik heb het ooit geprobeert, maar ik kom nooit verder dan twee of drie afleveringen van een serie. Ik ben een aantal series gestart en kijk maar bij ééntje serieus. Laten we beginnen...

Foto: Amazon
De eerste serie die ik kijk is Sherlock met Benedict Cumberbatch en Martin Freeman. Dit was niet de eerste serie die ik keek, maar de tweede. De eerste komt later nog, maar dit is dus die serie die ik serieus kijk.
Op dit moment heb ik alle seizoenen (3) gezien en de kerstspecial die op 1 januari op BBC One te zien was en ook nog de mini-episode die op YouTube verscheen. Dat was het. En dat is alles wat er te zien is. Wat ik nu doe is wachten op seizoen 4 en dat is stom WANT IK WIL HET NU ZIEN!!!

Sorry, ik werd een beetje gek. Laten we verder gaan.



Foto: PagePulp
De tweede serie die ik kijk is Game of Thrones. Ik begon dit te kijken in maart, maar heb echt heel losjes gedaan. Wat ik hiermee bedoel is dat ik seizoen 1 in oktober pas heb afgekeken. En pas in november de eerste aflevering heb gezien van seizoen 2. En nog steeds niet verder ben gegaan.
Deze serie wil ik graag zien, omdat een paar klasgenoten het ook kijken en dan kom ik zo met: O, ik ben nog maar bij S02E02!
Een tweede reden is dat ik graag bij de GoT-fandom wil horen. :)






Foto: Hypable
De derde serie die ik ben begonnen is Doctor Who. Ik heb seizoen 1 gezien met de kerstspecial en de eerste twee afleveringen van seizoen 2, wat eigenlijk niet echt goed is, omdat ik ook bij de Doctor Who-fandom wil horen. Ik moet en zal al die seizoenen kijken voordat de volgende seizoen te zien is op tv.









Foto: Amazon
De vierde serie die ik ben begonnen (en alleen maar vier afleveringen van heb gezien) is Once Upon A Time. Ik wilde eens zien hoe het was en heb toen twee dagen achterelkaar elke dag twee afleveringen gezien. Daarna stopte ik opeens en ben ik niet meer verder gegaan.









Foto: Pinterest
De vijfde serie die ik ben begonnen is The 100. Ik heb de boeken gelezen en heb er erg van genoten, dus ik dacht: laat ik eens die tv-serie gaan kijken! Ik ben niet verder gekomen dan aflevering 1, maar ik zal verder gaan. Eerst nog die andere series kijken... *zucht*










Foto: Collider
De zesde serie die ik ben begonnen is The Walking Dead. Een klasgenoot drong me steeds aan om dit te gaan kijken, dus ik dacht: waarom niet? Ik wist wel dat ik zombies haatte, en ondanks dat heb ik toch de eerste aflevering gezien. Dat was het. Ik ben niet verder gegaan, ook al heeft seizoen 1 maar zes afleveringen.







Er zijn nog talloze series die ik ook wil kijken, maar eerst ben ik zoet met deze zes. Ik wil graag Supernatural zien (om een SuperWhoLock te worden!), Breaking Bad (dezelfde klasgenoot die wilde dat ik The Walking Dead ging kijken), Shadowhunters (komt over twee weken uit!) en Outlander (een vriendin raadt het me steeds aan, maar wel nadat ik het boek heb gelezen)...

Reacties

Populaire posts