Boeken die mij mijn ergste kant hebben laten zien

Als je een heel erge fan bent van iets, is het ook niet raar dat je gaat fangirlen/boyen. Maar soms fangirl/boy je net iets té en wordt je raar aangekeken. Zoals wat vaak met mij gebeurd. Hier heb ik een paar dingen opgeschreven die ervoor hebben gezorgd dat ik voor gek ben verklaard (gelukkig niet in het echt).
O, en ze staan van minder erg naar erger.



Erg: Wat doet zij nou?!
cover_Simon blauw
Wachten op de cover van Simon vs de Verwachtingen van de Rest van de Wereld

Ik heb echt ontzettend goede dingen over dit boek gehoord, waardoor ik super nieuwschierig ben geworden. Toen Blossom Books vertelde dat ze Simon vs the Homo Sapiens Agenda gingen vertalen, was ik ontzettend blij. Blossom Books geeft namelijk geweldige boeken uit met geweldige covers. Alleen kwam toen het probleem: Simon in het Nederlands of Engels kopen. Mijn antwoord was: wachten op de Nederlandse cover! Na een tijdje wachten was het eindelijk zover: daar was de cover! Ik liet iedereen die ik tegenkwam de cover zien. Oeps.


24690795
Erger: Kun je misschien stoppen?

Traveler willen kopen, maar dan toch moeten wachten op de Nederlandse editie

Seeker was vorig jaar één van mijn favoriete boeken van het jaar. Ik las het in mei en moest meer dan een halfjaar wachten op het vervolg Traveler. Op 12 januari kwam hij eindelijk in de winkel te liggen. Jippie! Maar nee, ik moet zo nodig de Nederlandse editie hebben, omdat ik Seeker ook in het Nederlands heb. Dat betekent dat ik nog langer kan wachten. Tot eind april! Jee! Maar goed. Ik klaagde tegen iedereen (voornamelijk mijn moeder en mijn zusje) dat ik niet zo lang kon wachten en dat ik Traveler nú nodig had!


Nog erger: OMG kan zij niet stoppen!?
25494343
Willen dat Lady Midnight als te koop  is

Weet je hoe afschuwelijk het is om een boek te willen lezen dat nog niet uit is? Afschuwelijk. Lady Midnight heeft nog eens een hele mooie cover. En de synopsis...
Jammer genoeg ben ik, als het boek wordt gereleased, niet in Nederland, maar op studiereis met school. Ugh. Waarom juist op dat moment?! Mijn zusje heeft al tientallen keren moeten aanhoren dat ik nú over Emma Carstairs wil lezen. Erg irritant.

26581348
Nog erger dan erg: Stop alsjeblieft! Het hele huis stort in!

Ontdekken dat Het Bloed van Olympus eindelijk in het Traditioneel Chinees is vertaald

Hier was ik echt zo blij om dat ik door het hele huis sprong en zat te juichen. Mijn zusje zei letterlijk: 'Wow, ze is nog blijer dat het boek uit is in het Traditioneel Chinees dan dat ze de derde klas heeft gehaald.' Jep. Boeken gaan voor. Om het even duidelijk te maken: ik spaarde deze serie in deze editie.


Ergst: Eh.. Leef je nog?
25613431
Willen dat ik The Hollow Boy van Jonathan Stroud kan lezen

Toen ik De Fluisterende Schedel uit had en een recensie had geschreven, ging ik dood. Letterlijk. Dat einde van het tweede boek... Je weet niet hoe vaak ik naar Bol.com en Bookdepository.com ben gegaan en The Hollow Boy, het derde boek, in mijn winkelmandje heb gedaan. Ik mocht het niet bestellen, dus ik zat gewoon voor de computer en iPad rare geluiden te maken, alsof iemand dood was gegaan. Serieus. Mijn moeder keek mij aan zo van: 'WTF is verkeerd met jou?!'

Is er ooit een boek geweest die jouw ergste kant heeft laten zien?

Reacties

Populaire posts