TV-series die ik op dit moment kijk #2

Een tijdje geleden (januari, voor de nieuwsgierigen), heb ik blogpost geschreven over de TV-series die ik op dat moment zat te kijken. Nu, meer dan een halfjaar later, heb ik besloten voor een update, dus hieronder zul je zien met welke TV-series ik op dit moment bezig ben (en ook verder zal kijken). En, ik heb ook series toegevoegd die ik al helemaal heb gezien, maar zit te wachten op het volgende seizoen.


Sherlock

Sherlock is de eerste serie die ik ooit helemaal heb gezien, dus ik ben er helemaal bij. Al was dat eigenlijk niet zo moeilijk, aangezien ze maar tien afleveringen hebben in totaal (verspreid over drie seizoenen plus een kerstspecial). Het is ook niet zo raar dat dit mijn favoriete serie tot nu toe is.



Game of Thrones


Net zoals bij de vorige blogpost ben ik nog steeds bij aflevering twee van seizoen twee. Ik wil graag verder kijken, maar het enige probleem is dat ik geen HBO heb en Game of Thrones ook niet op Netflix staat. Urgh. #Struggels



Doctor Who


Doo-wee-ooh! (en verder weet ik niet hoe het gaat). Van deze ge-wel-dige serie heb ik seizoen één gezien, ben ik bij aflevering vier van seizoen twee en kan ik die niet verder kijken, dus ben ik verder gegaan bij seizoen vijf, want die staat gelukkig wel nog op Netflix (het heeft echt lang geduurd voordat ik dat had). Dus ja, ik ga maar weer verder met de TARDIS. Doei!



Once Upon A Time


Ik houd van deze serie! Momenteel zit ik halverwege seizoen één, maar ik kan al niet meer wachten op de rest! (Seizoen drie, eh?) Is het raar om te zeggen dat ik deze serie met mijn hele familie kijk?



The 100


Ik weet eigenlijk niet of ik deze serie wil kijken of niet. Ik ben nog steeds bij aflevering twee van seizoen één, maar ik denk dat ik maar met iemand ga meekijken, want alleen ga ik andere series kijken.



Shadowhunters


Deze TV-serie is afschuwelijk. De acteerkunsten zijn vreselijk, het verhaal is vreselijk, alles is vreselijk! Toch wil ik verder kijken, want ik kan het niet laten om weer in de wereld van de Shadowhunters te duiken. O, en deze serie heb ik helemaal gekeken, dus ik zit te wachten op seizoen twee.



Supernatural


Omdat ik heel graag een SuperWhoLock wilde worden, besloot ik om Supernatural te gaan kijken en het was geweldig! Helaas werd ik steeds banger naarmate ik verder keek, dus nu hoop ik om deze serie met mijn ouders te kijken. Of als het niet donker is. Of als ik niet alleen ben.
Ik ben nu bij aflevering vijftien van seizoen één. En weet je wat ook een probleem is? Ik wil helemaal up-to-date zijn, maar dat lukt niet met twaalf seizoenen...


Outlander

Sing me a song of a lass that is gone! Sorry, ik verloor mijzelf even. Outlander is mijn nieuwe obsessie, al weet ik niet waarom, want ik vind het niet echt spannend of zo. Op dit moment heb ik seizoen één af, dus wacht ik tot seizoen twee op Netflix staat! En nee, ik heb de boeken nog steeds niet gelezen.


Marvel's Jessica Jones

Nadat ik Outlander had beëindigd, voelde ik mij serie-loos (OUAT en DW kijk ik met mijn ouders en zusje), dus besloot ik om een nieuwe te beginnen. Dat bleek Jessica Jones te zijn. Ik ben nu halverwege seizoen één, dus nog een paar afleveringen en dan heb ik het af. En weet je, ik vind David Tennant die een slechterik speelt echt ontzettend eng. Ik heb hem liever als de Doctor.

Welke TV-series kijk jij op dit moment?

Reacties

  1. Ik kijk momenteel Under the Dome met mijn vriend, we zijn gisteren juist aan het derde en laatste seizoen begonnen. Van the 100 heb ik trouwens alleen het eerste seizoen gezien, daar moet ik nodig weer eens mee verder gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Under the Dome staat op mijn nog-te-zien-lijstje! Die ga ik kijken nadat ik Penny Dreadful en Stranger Things heb gezien. :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts