November Wrap-up

Aan mijn aantal gelezen boeken zou je denken dat ik mee heb gedaan met NaNoWriMo, maar om heel eerlijk te zijn heb ik dat niet gedaan. Ik heb geen één woord opgeschreven. Waarom zo weinig boeken? Ik heb geen idee. Het ligt ook niet aan het aantal films en tv-series die ik heb gezien, want dat zijn er ook niet zo veel (vergeleken met de vorige maanden). Misschien zat ik gewoon in een leesdip. Ik had namelijk niet echt zin om te lezen en het schrijven van blogposts, maar druk met school had ik ook niet. Oké, een beetje, want ik had begin november een toetsweek. Laat ik het in ieder geval hebben over de boeken die ik wél heb gelezen.

128. Het Donker (The Dark) van Lemony Snicket
4/5 Tijdens het opruimen van de kleuterboeken in de bibliotheek viel mijn oog op Het Donker. Ik had de cover wel eens eerder gezien en aangezien ik Lemony Snicket ken (van A Series of Unfortunate Events, die ik nog niet heb gelezen), besloot ik het op te pakken en het te lezen. Heel bijzonder was het verhaal niet, maar wel spannend, omdat het over het overwinnen van angsten gaat. Vier sterren dus.

129. Februari (February) van Gabrielle Lord
3/5 Omdat ik mij een beetje verveelde en ik February van mijn nog-te-lezen-stapel weg wilde hebben, pakte ik het op en las ik het in een ruk uit. Net zoals het eerste boek kan ik niet echt zeggen dat ik overdonderd ben door het verhaal. De reden lees je hier.

130. De Heerschappij van de Maskers (An Ember in the Ashes) van Sabaa Tahir
3/5 In oktober (of was het september?) won ik dit boek via het Facebook-account van Luitingh-Sijthoff. Aangezien iedereen gek was op dit boek dacht ik dat ik het ook wel leuk zou vinden. Tot ik het las. En erachter kwam dat dit boek helaas niet was wat ik had verwacht. Waarom? Dat kun je hier lezen.

131. Mischling (Mischling) van Affinity Konar
4,5/5 Voor de HebbanBuzz kreeg ik Mischling thuis gestuurd. Normaalgesproken houd ik niet zo van historische romans, maar deze was wel een uitzondering waard. En of het ook zo geweldig was als ik hoopte? Dit is mijn recensie.

132. Verboden Dromen (Saved by You) van Helen Conrad
1/5 Ook dit boek las ik voor een doel. Als lid van het street team van Dutch Venture Publishing mag ik altijd boeken lezen vóór ze zijn verschenen. Dat heb ik ook gedaan met dit boek, al denk ik niet dat het erg helpvol is voor degenen die van dit boek houden. Mijn recensie kun je hier lezen.

133. The School for Good and Evil van Soman Chainani
4,5/5 Een vriendin leende mij The School for Good and Evil uit, op haar aanraden, en daarom las ik het (want anders zat het ergens onderaan mijn nog-te-lezen-lijst). De cover is ontzettend mooi, maar het verhaal? Mijn recensie lees je hier.

Corpse Bride kun je hier lezen.

Once Upon A Time Seizoen 4 kun je hier lezen.

Once Upon A Time Seizoen 5 kun je hier lezen.

Frozen Fever kun je hier lezen.

Doctor Strange kun je hier lezen.

Dan and Phil's Story of TATINOF kun je hier lezen.

Fantastic Beasts and Where to Find Them kun je hier lezen.

The Theory of Everything kun je hier lezen.

The 100 Seizoen 1 kun je hier lezen.

Wat heb jij in november gelezen?

Reacties

Populaire posts