Cover reveal: Middernachtdame

Gisteren kreeg ik een mailtje binnen van uitgeverij Moon, over of ik mee wilde doen met de cover reveal van de Nederlandse editie van Lady Midnight. Natuurlijk zei ik ja! Maar omdat ik dat mailtje pas in de avond zag (rond tien uur) kreeg ik de cover pas vandaag in de ochtend, toen ik al op school was. En de internet op mijn school is een beetje... Tja, hoe zeg ik dat netjes? Slecht?

Daarnaast had ik al een Facebook-bericht voorbereid, die helaas niet online kwam te staan, waardoor ik de deadline had gemist: twee uur in de middag. Een beetje laat, maar hier is ie dan!


Middernachtdame, het eerste deel van de De Duistere Machten-trilogie van Cassandra Clare komt uit in januari 2017. Er moet nog even gewacht worden, maar dan word je wel beloond. Dan kan ik zeggen, want ik heb Lady Midnight al gelezen. Benieuwd? Mijn recensie is hier te lezen.

Wat vind jij van de Nederlandse cover/titel van Lady Midnight?

Reacties

Populaire posts