Dingen in juli waar ik me op verheug

In juli begint de zomervakantie, wat betekent dat er ontzettend veel tijd is om te lezen! Daarnaast komen er een aantal ontzettend leuke boeken uit, ik ben al enthousiast.
In deze post heb ik een aantal categorieën gemaakt, dus als je iets zoekt kun je het gemakkelijk vinden onder de juiste categorie (behalve als ik er niets over heb geschreven).

Boeken

In juli komen heel veel boeken uit. In het Nederlands, Engels... Hier zijn de boeken die ik graag wil lezen. Let er wel op dat sommige boeken vervolgdelen zijn in een serie waarvan ik de eerdere delen nog niet van heb gelezen. En voor het gemak heb ik alle boeken gelinkt naar hun Goodreads- of Hebban-pagina.

Hof van mist en woedeVentura-saga I: Eenzaam en extreem ver wegErfgenaam van vuurLiefde & gelatoUnpluggedDe laatste sterBelevenissen van een buitenbeentjeDe jachtTerug naar dwaaleilandHavikskruid290560832329951223149314272725052724591027272341

Evenementen

Harry Potter Studio Tour
In de zomervakantie ga ik naar Engeland! (Wat niet zo handig is aangezien dat hele Brexit gebeuren...) Daarom hebben we besloten om (eindelijk) naar de Harry Potter-studios te gaan, dus verwacht maar een blogpost gewijd aan deze geweldige studios!

Overig

Celebrate Books
Deze maand komt de tweede Celebrate Books boekenbox! Het thema is Reaching the Stars en je kan wel zeggen dat ik ontzettend enthousiast ben, want boekenboxen zijn ontzettend leuk! (Ook al heb ik er in mijn hele leven maar eentje ontvangen.)

Op welke dingen in juli verheug jij op?

Reacties

Populaire posts