Dingen in juni waar ik me op verheug

En het is alweer bijna juni! Deze maand heb ik ontzettend veel toetsen, want de toetsweek aan het eind van het schooljaar komt er weer aan! Dit betekent dat ik minder les heb, meer tijd om te leren én om te lezen: dus meer tijd voor boeken.
In deze post heb ik een aantal categorieën gemaakt, dus als je iets zoekt kun je het gemakkelijk vinden onder de juiste categorie (behalve als ik er niets over heb geschreven).

Boeken


In juni komen heel veel boeken uit. In het Nederlands, Engels... Hier zijn de boeken die ik graag wil lezen. Let er wel op dat sommige boeken vervolgdelen zijn in een serie waarvan ik de eerdere delen nog niet van heb gelezen. En voor het gemak heb ik alle boeken gelinkt naar hun Goodreads- of Hebban-pagina.

Surf !StaalhartZwijgen is goudvisRebootHavikskruidRoodHallo, tot ziens en alles daartussenJager295691572242962321479290271906132607307225603164

Evenementen

Estelle Maskame naar boekhandel Stevens - 14 juni
Op deze dag komt Estelle Maskame naar Hoofddorp. Of ik hier heen ga weet ik nog niet, aangezien Did I Mention I Love You niet echt het soort boek is dat ik normaal lees. Dus... misschien breng ik wel een bezoekje aan de boekhandel, maar was dat het wel.

Overig

Helaas, er zijn geen andere dingen waar ik me op verheug. Nou ja, wel iets in juli, maar daar moet ik weer een maand voor wachten.

Op welke dingen in juni verheug jij op?

Reacties

Populaire posts