Evenement: Estelle Maskame in Nederland!

Op dinsdag 14 juni kwam Estelle Maskame naar Nederland. Zij is de schrijfster van de Did I Mention I Love You-trilogie, die ze eerst publiceerde op Wattpad (of dat echt zo is weet ik niet, maar ze is in ieder geval bekend geworden via Wattpad). Ze bezocht als eerst boekhandel Stevens in Hoofddorp (natuurlijk). En ik moest daar natuurlijk bij zijn.

Hoewel ik het boek, Did I Mention I Love You, dat vanaf 14 juni te koop was in Nederland, niet heb gekocht, omdat het niet echt mijn soort boek is (ik ben er zeker van dat ik het boek stom ga vinden, dus bespaar ik alvast geld), ben ik toch naar de winkel gegaan en heb ik Estelle gezien.


Ik heb dus eigenlijk niet zo veel gedaan, behalve dat ik een cocktail heb gedronken (sinasappelsap, limonade en sprite door elkaar, getver (ik ben niet zo'n koolzuur-drinker)), gedag heb gezegd tegen Milou van Disneydreamsandbooks.nl en JJ (ik weet niet of ze een blog heeft) en een kort praatje heb gemaakt met Joost van Nerdygeekyfanboy.com.



En verder... tja, heb ik wat rondgekeken in de winkel, al kende ik alles eigenlijk al...


Heb jij Estelle Maskame ontmoet?

Reacties

Populaire posts